niedziela, 31 stycznia 2016

Wywiady

W naszym kolejnym poście zapraszamy na wywiady z dwiema blogerkami z blogów http://www.atramka.pl/ i http://roksanablogg.blogspot.com/ , które serdecznie polecamy. Udzieliły nam odpowiedzi w formie pisemnej. Pytania dotyczą tematyki naszego bloga. Serdecznie zapraszamy!

Wywiad I (Atramka)
Princesses: Czy masz jakiś styl, jeśli tak to jaki?

Atramka: Chyba nie mam jakiegoś konkretnego stylu, ubieram się tak żeby było mi wygodnie.

Princesses: Jakich kosmetyków używasz? (Jeżeli używasz)

Atramka: Raczej nie stosuje, jedyne czego czasem używam to żel oczyszczjący z U20.

Princesses: Na jakie potrawy chciałabyś ujrzeć przepisy na naszym blogu?

Atramka: Chciałabym zobaczyć przepisy na zdrowe jedzenie, proste przekąski.

Princesses: Co sądzisz o włąsnoręcznie wykonanych rzeczach?

Atramka: Uwielbiam takie rzeczy, sama lubię je robić i wiem jaką sprawia to przyjemność.

Princesses: Co sądzisz o naszym blogu?

Atramka: Wasz blog wydaje się być fajny, nie ma na nim jeszcze zbyt wielu postów, dlatego też ciężko jest to ocenić.


Wywiad II (Roksana)
Princesses: Jaki rodzaj fotografii najbardziej ci się podoba?

Roksana: Hmm, chyba nie mam swojego ulubionego rodzaju fotografii. Najbardziej jednak podobają mi się fotografie ukazujące naturę, zwierzęta, kwiaty, liście i biało-czarne obrazy drukowane na płótnie :)

Princesses: Czy masz jakiś styl, jeśli tak to jaki?

Roksana: Nie mam jakiegoś określonego stylu, po prostu to, co chciałabym kupić musi mi się podobać i dobrze na mnie leżeć. Nie lubię opiętych bluzek, stawiam na luźne bluzki, swetry i T-shirty.

Princesses: Jakich kosmetyków używasz? (Jeżeli używasz)

Roksana: Zazwyczaj to tuszu do rzęs, pudru trastarentnego, fluidu lub korektora albo kremu BB.

Princesses: Na jakie potrawy chciałabyś ujrzeć przepisy na naszym blogu?

Roksana: Nie mam żadnej takiej potrawy.

Princesses: Co sądzisz o włąsnoręcznie wykonanych rzeczach?

Roksana: To fajna rzecz, myślę, że na pewno potrzeba na to czasu i cierpliwości :)

Princesses: Co sądzisz o naszym blogu?

Roksana: Jak na razie nie mam zdania. Dopiero zaczynacie. Po kilku miesiącach będę mogła wyrazić swoje zdanie :D

 Dziękujemy blogerkom za udzielenie odpowiedzi na nasze pytania :)

6 komentarzy: